Convid info : CBA Online only
gepubliceerd : 24/03/2020
Mevrouw, mijnheer, beste partner, beste klant, beste toekomstige klant,
Ik hoop van harte, dat in deze woelige tijden, uzelf en uw naasten in goede gezondheid verkeren en deze periode zonder veel problemen beheersbaar zal blijven.
Langs onze zijde, blijven wij uiteraard tot uw virtuele dienst voor alle support en andere prestaties die u van ons kan verlangen (zie verder).
Zo lang we uw aanvragen ontvangen, blijven we verder werken. Het spreekt voor zich dat dit moeilijk zal zijn indien een meerderheid onder u besluit zijn deuren te sluiten. Mogen wij u daarom vragen ons per kerende te informeren over uw actuele en geplande activiteiten in de komende weken en hoe we u kunnen helpen in deze periode ?
=> onze activiteiten liggen stil op dit ogenblik
=> wij zijn nog steeds actief en wensen een afspraak te maken
Wenst u deze periode te gebruiken om uw werkwijze en productie te herbekijken, aarzel dan niet contact op te nemen. Wij zullen u op de best mogelijke manier helpen.
Onze beschikbare diensten :
=> technische support : support[at]cba.be
=> diverse vragen : info[at]cba.be
=> demonstraties (op afspraak)
=> werkzaamheden ter plaatse (op afspraak)
=> updates (op afspraak)
=> ontwikkelingen (volgens bestek)
=> bijkomende opleidingen (op afspraak)
=> upgrade (wij helpen u met zeer gunstige voorwaarden)
=> ...
Zorg goed voor uzelf en uw naasten en goede moed aan iedereen !
C. Bovens
Management